dijous, 17 de desembre del 2009

Sant Fèlix i les flors


Per l'exposició de flors, ara fa dos anys... estaven restaurant la façana de l'església de Sant Fèlix de Girona... Uix! Quin desastre!!!
El constructor, davant la impossibilitat de retirar la bastida de davant la fantàstica façana, va deicidir decorar-la de manera bonica i participativa: va repartir fustes (2 x 1,5 metres!) i pintures a diverses entitats gironines perquè pintessim la nostra visió de Sant Fèlix.

Jo vaig pintar aquest que veieu aquí en nom de l'associació TACA. Va ser una experiència interessant i una manera de participar a l'exposició de flors més important del món i de l'univers!

Recentment els han tornat a exposar al banc d'espanya, organitzant una subhasta per vendre'ls.
Jo no sé si aquest s'ha venut o no? Si algú el té que m'avisi!!! :D

3 comentaris:

Unknown ha dit...

El trobo un quadre molt xulo! M'agradaria veure'l algun dia a tamany real.

BoNeT ha dit...

Jo també el trobo sensacional! M'agrada!

mca ha dit...

Moltes gràcies pels comentaris!!
Estic ben sorpresa! tot allò que a mi no em convenç és el que més agrada... hi hauré de pensar... Gràcies!

Jordi, la veritat és que no sé on deu parar... si es va subhastar, se'l van endur a Madrid o... no en tinc ni idea! Si el trobo t'aviso! ;)