dimarts, 21 de juliol del 2009

Homenatge a la dolçor




Avui he fet un experiment...
Tenia ganes de menjar caramels i m'he apropat a una botiga a comprar-ne... Quanta dolçor!!!
Com que em defineixo comunitària o cooperativa, els he volgut compartir: i he anat pel carrer amb la bossa oberta repartint caramels! A la gent que passeja, als que compren a les botigues, a la gent asseguda als bars...
A mi em feia feliç la situació... cares de sorpresa, somriures... no hi havia cap gest lleig! algun rebuig sí, és clar... la gent no et coneix i desconfia... però no pas amb lletjor. Absolutament tothom que n'ha agafat, m'ha preguntat què celebrava o senzillament m'ha felicitat!

Jo em pregunto... si els hagués venut enlloc de regalar-los, tothom n'hauria agafat oi? Suposo que fa temps que hem après que ningú regala res en aquest món!

I apa! si teniu un dia salat, mengeu o regaleu un sugus!!!

1 comentari:

el nom de la rosa ha dit...

Certament ets una de les persones més singulars que conec! Gràcies pels teus caramels, mca!