dimarts, 24 de febrer del 2009

Bella figura 2


Aquí vé una altra d'aquestes figures de la sèrie!

De fet, no tenia previst penjar-la però ja que hi ha crítics -molt benevolents, per cert!- d'aquest tipus de figures... Aquí us la deixo! Per a vosaltres!

Aquesta està pintada també amb oli sobre un tros de fusta... oi que sembla un quadre?
A sota però, hi ha una textura feta de pols de marbre, pasta blanca, cola blanca, aigua, disolvent... i vés a saber què més! una festa! un merder!

La data en què la vaig pintar és molt posterior a la primera, però no ha perdut l'aire eh? em surt dedins... formes rodones!!!


5 comentaris:

Unknown ha dit...

Uops! Sento decepcionar-te però aquest ja no m'agrada tant... A mi m'agraden les figures molt més esbeltes, exageradament estirades si cal. Per això m'agradava molt la primera que vas penjar. També els colors de la primera em van atraure més, em van transmetre més. Ei, però no tot és dolent, valoro molt positivament la textura. He mirat el quadre i he pensat: "Ai, no em convenç... Eps! Però fixa't en aquestes rugositats. Interessant..."

Albert Johé i Martí ha dit...

A mi, veus, m'agrada molt més aquesta forma més realista i rodoneta. Per mi té una força molt més marcada, és més humil, menys distant que l'altra. El fet de tenir relleu li dóna una textura arenosa que la fa més terrenal. Per mi aquesta visió és més autèntica que l'altra. L'altra és més fantàstica, misteriosa i irreal. De somni.

BoNeT ha dit...

Aquesta en canvi a mi m'encanta!

Jordi, em segueix sorprenent veure't incapaç de dir un "no m'agrada".
Sempre tant diplomàtic.
Sempre buscant el costat positiu, encara que estigui en trenta-dosè terme.

mca ha dit...

Estic d'acord amb en Jordi! a mi també m'agrada molt més la primera!

I d'acord amb en Lluís! Jordi, és perfectament lícit dir que no t'agrada gens, i desgranar tot allò que no és agradable a la vista... així evolucionem!!!!!

Té gràcia oi? certament la primera està molt més treballada tècnica i estèticament. La segona en canvi, és molt més pura: surt dedins sense cap mena de 'patiment' per les formes estètiques... és la pura expressió plàstica!

Tot i això, jo em quedo amb la primera però de lluny!!! (potser perquè en la segona hi sóc massa?)

Anònim ha dit...

Aquesta et va pillllaar mentres la dibuiaxaves???? jajajaja

un artista sempre te una critica:
CRITICA: massa maco!!!!!!!!!!!!

la teve AMIGA Carla!!
jaja

petonsss