dimecres, 25 de febrer del 2009

Tot s'hi val!


Aquí vénen uns dibuixos que he fet per preparar l'exposició d'escultura del mes de maig. I ara em preguntareu... i què tenen a veure aquests dibuixos amb una escultura oi? I si us explico el tema de l'exposició, encara em faríeu més preguntes... Doncs au va! aguanteu! us el diré més endavant... perquè hi pogueu participar!
De moment, deixo aquests dibuixos... volen representar expressions de persones: la por, la bondat, la indiferència, la curiositat...
N'estic fent molts! però mira, de moment he agafat aquests i els he fotografiat... amb el mòbil!
Dedicat a aquells que us ha fet pensar en el dibuix!!! M'ha alegrat el comentari!!!

2 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Així amb aquest format, m'encanten aquestes cares!!! Són molt xules i expressives!!! En format fotografia es veuen amb una textura molt diferent!!!

Unknown ha dit...

No sé... Tot plegat em fa certa por... Provablement per que la figura que percebo com a dominant és la primera, i fa bastanta grima.
Segons el meu criteri inexpert, el nivell de les cares baixa d'esquerra a dreta. La primera m'agrada moltíssim i la última simplement no m'agrada. Però la proposta de dibuixar moltes expressions la trobo molt bona. Tinc ganes de veure el resultat final...
:D