dijous, 19 de febrer del 2009

"pinta y colorea"

Des de sempre, o més ben dit, des que en Fita em va ensenyar a mirar -tot dibuixant i pintant-, porto a sobre una llibreta -abans en deia bloc, però ara pot induir a confusió-, en la que hi dibuixo i hi escric tot allò que em sorprèn. A vegades només són ratlles de colors, a vegades dibuixos bonics. A vegades escrits, i a vegades hi enganxo l'entrada del concert...

Tots aquests blocs estan a la meva memòria i els tragino en cada trasllat. En tinc molts, i cadascun és diferent de l'altre. Només de veure'n el color de la portada, ja sé a quina època pertany... i quin dibuix hi ha a dins!
A vegades no, a vegades em sorprenen... a vegades, ho confesso, em sorprenc a mi mateixa: això ho he fet jo? que bonic! i a vegades no...

Bé doncs, aprofitant que ara hi ha noves tecnologies que em permeten fer-los visibles de tant en tant, doncs ho faré: aquí hi vull publicar alguns dibuixos, alguns quadres i alguns esbossos que vaig fent.


Jo us explicaré què he fet i què he volgut dir amb cadascun d'ells, i m'agradarà molt que doneu la vostra opinió! Això sí, hi ha una restricció:
absteniu-vos de qualsevol comentari que pugui assemblar-se a: "jo no hi entenc en art, però...". Perquè jo tampoc hi entenc, però m'agrada molt expressar-me! Així que, agrairé qualsevol expressió que volgueu compartir!

Gràcies per llegir fins aquí!

6 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Felicitats pel teu nou blog!!
Passaré sovint a flairar l'aroma que desprén cada bombolla de sabó d'instant de la teva vida.

Fins ara!!!

Unknown ha dit...

Ei!!!
Molt bé Mònica! Tinc ganes de veure que ens mostres! I no dubtis que sempre direm la nostra opinió!
:D

el nom de la rosa ha dit...

Q guai! La Mònics té un blog! Ja t'aniré visitant!
Ptonets

Aprendre sempre ha dit...

Ei! bombolles de sabó em recorda un quadre que tens exposat al Md'A de Girona.
Ets la Mònica, me n'alegro.
Rosa M.

mca ha dit...

Gràcies a tots pels ànims! Espero que compliré els vostres gustos...

Tens raó Rosa M.! aquell quadre! Si trobes la foto, me l'enviaràs, si us plau? Ja et pots imaginar que no en tinc cap jo...

BoNeT ha dit...

Buff, llegint el teu blog he recordat que de petit havia dibuixat molt.

També havia fet alguna cosa de pintura, però recordo que havia dedicat moltes hores de dibuix.

Ara lamento no tenir-ne els blocs i els dibuixos, d'aquell temps.

I això em fa pensar...