diumenge, 5 d’abril del 2009

Deliciós...



Deliciós...
Avui començo una nova etapa en aquest bloc. Hi ha tantes coses boniques, i tanta gent per compartir-ho, que mostrar només les meves obres m'ha semblat tan poca cosa...

Aquí hi trobareu links, escrits, quadres... no ho sé, obres i opinions intressants, suposo...
Hi continuaré penjant alguna obra meva és clar, perquè m'agraden molt les crítiques que m'ajuden a millorar (gràcies!), i també és una manera de tenir-les 'classificades' i fotografiades; però quedar-me aquí m'ha semblat tan poquet...
Estic segura que aquest nou enfocament serà molt bo! per obrir-me, per mirar, per compartir, i per agafar distància!

Avui he vist aquest vídeo que he trobat deliciós! espero que us agradi i us endolceixi el dia tant com a mi!

Dedicat als petits prínceps que busquen les roses al cor de les persones!

4 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Felicitats per aquesta nova etapa!!!
Segur que ens mostres coses hiperinteressants!!!!

Fins araaa!!!!

BoNeT ha dit...

Per estrany que sembli, tindràs molta feina si vols posar tot allò que val la pena en aquest món ;)

mca ha dit...

Gràcies!
Tens tota la raó Lluís! el post m'ha quedat pretenciós oi? :)

En tot cas, intentaré posar-hi allò que em sembli més interessant a mi, i que espero que pugui interessar a més gent... I tot i així, ja tindré molta feina!!!

També s'accepten propostes!

BoNeT ha dit...

De pretensiós res, però el que em fa interessant el blog és que en coneixes l'autora de les obres en persona :-)